Danmarks stærkeste netværk

Samarbejde og dialog med andre medlemmer

Som medlem af Dansk Annoncørforening er I en del af landets mest toneangivende annoncører, og muligheden for samarbejde og dialog på tværs er en af de ting, der skaber værdi. Står I f.eks. overfor en konkret udfordring, kan vi hjælpe med at samle et netværk af relevante medlemmer, der kan sparre og hjælpe jer.

Det største digitale netværk

I kommer samtidig i naturlig betragtning til at deltage i juryen ved Danish Digital Award, som Dansk Annoncørforening arrangerer. I juryen mødes ca. 115 profiler fra annoncør- og bureausiden, hvor annoncørerne er i flertal. Juryarbejdet giver en udsøgt mulighed for at blive en del af det stærkeste digitale netværk og få adgang til unikke digitale cases herhjemme og med masser af inspiration at tage med hjem.

Pop-up netværk

Er der et behov hos vores medlemmer for at sparre med andre medlemmer på et specifikt område, faciliterer vi en pop-up netværksgruppe, som hovedregel med en indlægholder med viden på området. Vi inviterer andre medlemmer der også har interesse for området. Møderne bliver afholdt indtil gruppen ikke føler behovet mere – typisk 3-4 gange.

Samarbejde med udenlandske partnere

Skal I ind på et udenlandsk marked, eller skal et af jeres datterselskaber etablere sig i Danmark? Gennem Dansk Annoncørforening kan du få kontakt til en række udenlandske netværk og marketing/annoncørforeninger, som vi har en relation til. På den måde kan I trække på disse netværks erfaring i Danmark og i udlandet.

Se vores udenlandske samarbejdspartnere

World Federation of Advertisers

Vi er medlem af WFA, der er en international marketing medlemsorganisation.

WFA is the only global organisation representing the common interests of marketers. It brings together the biggest markets and marketers worldwide, representing roughly 90% of all the global marketing communications spend, almost US$ 900 billion annually. WFA champions responsible and effective marketing communications.

Vores medlemmer bliver tilbudt webinarer, analyser, benchmarks, marketingværktøjer m.m. fra WFA.