Mangler der transparens i mediebureauernes beregningsmetoder?

Financial papers, book and office supplies closeup
Financial papers, book and office supplies closeup

Annoncørerne har svaret i ny analyse….

Dansk Annoncørforening har udarbejdet en mediebureau analyse blandt annoncører.

Vi belyser bl.a:

  • De største marketingudfordringer hos marketingchefen
  • Beregningsmodeller og transparens i afregningen af købte medier og programmatic
  • Hvem den vigtigste eksterne samarbejdspartner er for annoncøren?
  • og meget mere

Få hele analysen præsenteret og hør vores panel af mediabureauer, medieauditører og annoncører debattere om emnerne og besvare spørgsmål fra publikum.

Følg med i vores nyhedsbrev

HVORNÅR
Den 20. september kl 8.30 – 11.00

Der vil være indtjekning, Croissant, kaffe/the og vand imellem kl 8.30-9.00

HVOR

Tivoli Hotel & Congress Center
Arni Magnussons Gade 2-4
1577 København V

Auditoriet hedder Lumbye og ligger i underetagen.

PROGRAM

8.30 – 9.00 Indtjekning / kaffe/the og croissanter

9.00 – 9.10 Velkomst v/ Michael Gamst, Næstformand i Dansk Annoncørforening (Marketing Director, Telenor)

9.10 – 9.25 Præsentation af analyse ved Søren Pedersen fra Wilke

9.25 – 11.00 Paneldebat og spørgsmål fra salen

PRIS
Det er gratis for alle. Der vil være et “No Show” fee på 500,00kr + moms ved udeblivelse eller afbud efter den 17. sep kl 9.00

Mia Skjoldstrand